when words are not enough

Hej och hå vad det går! December är även här för i år. Hoho. Hehe, det finns en anledning till att jag inte rimmar helt enkelt.. Ajja, nu är vi inne i den där månaden som innebär K A O S på högnivå. Ni vet vad jag snackar om, kära december månad som envisas med att komma tillbaka år efter år. All denna hets. Fast jag hetsar gärna med lussebullar! Mums! Men snart är det ljusare tider! Ska bara ta mig igenom denna mörkaste tiden också. Kan någon ge mig lite motivation och inspiration? För i ärlighetens namn är det något som verkligen behövs. 
 
Jag; Kan vi inte åka till Tivoli Köpenhamn på deras julmarknad snart?
Ralph: Men kan vi inte åka dit efter jul och nyår? Det är ju så mycket nu..
Jag: !??!?!?!?!?!??!?!?!!!!........
 
Inga kommentarer. Någon som vill åka på julmarknad med mig? Ralph tänker tydligen vänta till efter jul och nyår..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback