de rosa blommorna

När morgonen stundar och man orkar öppna upp dem ack så trötta ögonen då tar sötsuget plats. Kanske är det undermedvetet, kanske medvetet-jag vet inte. Kanske visste min kropp att när jag skulle vakna upp idag skulle jag ha ett halvt paket Ballerina kladdkaka vanilj framför mig. Kanske var det lusten till socker som fick mig att vakna? Mitt sötsug fanns iallafall där när jag öppnade upp ögonen idag och innan jag visste ordet av så var kakorna borta. Helt otroligt....GOTT!!
 
Annars har jag en fullspäckad dag där höjdpunkterna består av att 1. Inviga den nya tvättstugan (feel the feeling) 2. "Träna" i ett ridhus med grymt underlag och stor plats (fast ja, jag krockar ju ibland ändå..förstår inte det här med högerregeln och sånt) 3. Bli bjuden på restaurang och äta mig övermätt. Låter som en rätt bra dag va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback