Det där med dressyr

Kände att det var dags att ta tag i mig själv så nu är jag anmäld till årets första dressyrtävling. Några dagar efter jag anmälde mig kom jag givetvis på att man sitter ned i traven i dressyrprogam, ja, det är självklart egentligen men för oss tankspridda människor som ändå har tävlat dressyr i x-antal år men som egentligen vill definiera sig som hoppryttare så kan sådan här väsentlig information glida ut ur tankarna. Saken är den att när satt jag ned senast? Mer än till galoppfattningen?? Emm..4 november för att vara riktigt exakt. Ja men visst, ca tre månader sen. Bra jobbat Louise!! Men jag har ju lite mer än en vecka på mig. Borde ju vara "lugnt". Eh. Bra, att jag låtsas tror på mig själv iallafall. Låtsas är bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback