vägen dit

Då var denna dagen snart till sin ända. Och väckarklockan är ställd på den otroliga tidiga tiden 04.00. Förstår inte hur jag ska ta mig upp?!?!!!!!!. Och jag har dessutom inte gjort någon matlåda- ajja bajja Lollo. MEN jag har faktiskt duschat. Bara en sådan sak. På tal om något helt annat så har jag en undran. Det här med body butter. Jag Förstår Inte. Alltså helt seriöst det torkar ju aaalddriiig! I lördags kväll smorde jag in mig innan jag gick och la mig och när jag vaknade var jag fortfarande kletig och luktade på tok alldeles för mycket kokos. Varför? Är det såhär det ska fungera? Ska det aldrig torka? Verkar högst otroligt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Använd inte body butter på sommaren haha! Vintern är bäst då man är som torrast! Sen är det nog mer till att användas på de mest torra ställena man har på kroppen.. Så kör på vanlig lotion istället :)

Svar: Ahaaa! Jag förstår :)
Lollo

2013-06-12 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback