it is

Och då var det tentaperiod IGEN.. för er som vet vad en tentaperiod innebär känner jag att jag inte behöver uttrycka mina känslor om det för er. Och för er andra så innehåller mina känslor rätt så mycket bdbvcjhdsgcjhjkh, typ så. Och lite frustration på det så har ni känslan. När man är inne i en sådan här period så tycker jag det faller naturligt att vara rätt negativ till i stort sätt det mesta och jag tycker det är helt okej. Som idag; solen skiner och det är underbart väder, kan jag vara ute och ta del av detta?? Svar; nej, jag måste. sitta. inne. och. plugga. Är. Inte. Alls. Bitter. Antar att man ska tänka "men tänk på alla dem andra som KAN ta del av vädret! Tänk på dem" Jooviisst..Annars har det gått helt okej med pluggandet idag men nu har jag kommit till artiklarna. 1. Dem är på engelska. 2. Google translate måste utvecklas så man slipper tänka vad meningen på svenska betyder när man översätter hela texter. 3. Jag tror mig veta vilken fråga som kan komma på den ena artikeln 4. Men jag kan inte besvara den.
Gött!!
 
#trötttjejsomvillvarauteivädretochintekanvaragladförandrasskullsomkanvarauteivädret
#tjejsomvillgalopperaöveråkern
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback