de gröna kullarna

Då var det en ny dag igen. Jag blev inte klar med allt arbete igår men gjorde iaf en del. Nu sitter jag här och istället för att stressa i nuet, eller ta det lugnt om man kan det, sitter jag och stirrar för vad jag ska plugga om ett år. Hej, jag heter Louise och kan inte leva i nuet. Fast det handlar mer om att jag vill ha en plan. En plan på vad jag ska läsa och framförallt var! Förstår inte varför det bara finns nationalekonomi på avancerad nivå i Lund, som inte är mitt huvudämne, och massa med intressanta kurser i Luleå. Varför? Också intressant att jag inte ens förstår förkortningarna på vad antagningen betyder till dessa kurser. Ajja, det ger sig nog med tiden. . 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback