det är något visst

Jag slarvar väldigt ofta bort saker och ting. Eller mer så att jag saknar någonting som jag inte vet vart det har tagit vägen. Det brukar vara allt ifrån någon tröja, till skor, till skålar- ja i stort sätt det mesta. Nu är det så att jag har slarvat bort, eller jag är rätt säker på att jag har tappat den (vilket i sig betyder att jag aldrig kommer återfå den), min rougeborste. "Men buhuu då", tänker du nog nu i ironisk ton/tanke. Men ja, det är faktiskt ett stort "Buhuu" på det eftersom det var en sådan där dyr jäkel som en försäljare lurade på mig. Och jag måste tillägga att den var rosa och riktigt bra. Eftersom jag inte har lust att slänga ut flera hundralappar på en liten borste så har jag nu en billig skabbig sak. Som inte är bra. Så om du ser mig och tänker "hur sjutton lägger hon rougen?! hon ser ju ut som ett äpple" så får Du vänligen skänka mig en sådan där oförskämt dyr och bra borste, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback