det där fenomenet

Alltså jag förstår mig inte på mig själv ibland. Jag sitter här med skolarbeten upp till öronen och har ångest över att jag kommer få sitta uppe till imorgon bitti och gå raka vägen till skolan med mina arbete. Men trots denna ångest så gör jag givetvis inte det jag borde..eller till viss del. Jag börjar och skriver en halv sida men efter det tycker jag att jag måste "belöna" mig själv. Dessa belöningar består av allt från choklad till att titta på utsikten, till att surfa runt på massa högst onödiga sidor på Internet bara för att jag INTE VILL skriva. Förstår mig inte på mig själv. Istället för att "bara" göra, så gör jag annat. Som nu till exempel, hur onödigt är det inte att jag skriver detta inlägg? Gaah på mig själv. Tack och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback