flyktens väg

För att flykta stressen för en liten sekund är stallet den bästa medicinen. Igår red jag och Alpha ut och det var underbart! Vi red ut med två vänner och tacka vet jag draghjälp!! Jag behövde i stort sätt inte göra någonting för att hon skulle gå framåt eftersom hon var fast besluten att hålla samma tempo som de andra stora hästarna och eftersom hon hade fullt sjå med det fanns det inte mycket tid över att titta på annat, yejj! Alpha uppförde sig exemplariskt och i slutet var hela hästen lösgjord. Wow, vilken känsla! Och det bästa av allt var nog att jag nästan kunde njuta av turen. Det ni! En mycket lyckad dag i stallet och jag var så glad att jag tog mig i kragen och red ut med dem. Det kommer jag definitivt att göra om :)
 
The Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback