fullkorn

Helgen har flugit förbi i en rasande fart och vipps så är det måndag morgon igen. Och tentaplugget är igång igen. Happy face..nja, kanske inte det nej. Men finns inte så mycket att göra åt saken. Frågan är vad man ska ha på sig idag..kanske en tröja? Ja absolut, en tröja får det bli.
 
Under helgen fick jag ett sådant ryck att jag har julpyntat hemmet. Jepp, jag vet att det är alldeles för tidigt och jag har aldrig någonsin gjort det såhär tidigt innan (brukar (dvs om jag julpyntar över huvudtaget) pynta ca den 20-23 december..) MEN givetvis har jag mina anledningar. Jag tänker såhär va att julpynt=december=ska jobba mycket=går alltid så fort=året är snart över=går mot ljusare tider=hoppas på att nästa år blir bättre=bli glad. Typ så. Jag tycker det är en bra plan! Och nej, jag har inte gjort adventsljusstakengrejen ännu, den får vänta. Och jag måste köpa en ny stjärna fast någon insisterade på att jag inte fick köpa någon ny utan skulle tillhandahålla mig den gamla. Någon lär väl ändå inte märka om jag köper en ny?
 
 
 
 
Nu vore det ju fint med en liten julbild här men det kan jag tyvärr inte tillhandahålla er med i dagsläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback