Kan inte låta bli att göra annat

Jao.. Då är det såhär igen va att jag har det här problemet som kallas koncentrations svårighet.. GAH. Fattar inte att det är samma sak om och om igen. Fast denna gången är det värre än förra. För nu är det inte bara det att jag verkligen inte orkar eller vill tentaplugga utan nu fattar jag verkligen inte heller. Känslan är SÅDÄR va. Suck. Stort Suck. Till och med ett STORT Dubbel Suck på det. Suck. Men något som är precis som vanligt är att jag gör ju allt annat än  det jag borde göra.. när jag tänker att jag ska leta upp något smart på internet som kan hjälpa mig att förstå.., seriöst- vem försöker jag lura? Jag skriver det jag undrar trycker enter men helt plötsligt är det så många andra, mycket trevligare, fönster som har öppnats med mycket mer intressant information än det jag egentligen sökte efter. Ofta är det helt betydelselös information, men det gör inget. Det är ändå så mycket bättre information. Nä, om jag skulle gå tillbaka till det där andra fönstret..där jag faktiskt skrev det jag undrade över och som jag verkligen behöver svar på. Ja, kanske det. Kanske borde jag det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback