om bara

Jag har funderat på det där att om man inte hade hästar för ett tag, vad jag skulle vilja göra då. Jag skulle hemskt gärna vilja vara den där tjejen med den väldigt fina långa håret, som alltid har ett gyllenbrunt skin, som är mer än väl tränad, gillar att gå till gymmet och tycker det är roligt att äta sådan där nyttig mat. Undra hur man hade mått?
 
Det där långa fina håret, det kommer jag nog alltid drömma om och jag kommer skaffa extensions igen men då det kostar multum med kvalité på håret får det vänta, det där gyllenbruna skinnet hade jag kunnat fixa men lets face it man blir så otroligt svettig i de där solariena och ni vet ju vad jag tycker om att duscha..., mer än väl tränad hade varit nice om man kunde vakna upp så en dag men då det är lite som tråkighets döden att gå till ett gym känner jag att nä- det kommer aldrig att bli kul och slutligen sådan där nyttig mat, det är helt enkelt inte för mig, choklad står för högt upp på listan och jag skulle aldrig kunna göra mig av min vita spaghetti.
 
Summan av summaron; Det är nog bäst att jag stannar i stallet med hästarna där jag får lov att vara smutsig, där det långa håret bara är i vägen, där skinnfärgen inte spelar någon roll, där träningen är kul och man längtar till nästa gång och där chokladen är näst intill ett måste. Det är så mycket mer jag, även om jag för en stund önskade att jag kunde vara den där tjejen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback