tänka, andas, sova

Då har år 2014 dragit igång och jag har, utan att överdriva, minst 100 saker att tänka på. MEN jag måste rada upp det framför mig, vad är viktigast nu, vad måste göras absolut nu bums, vad kan vänta lite, vad kan vänta lite längre, typ så. Som vanligt har jag svårt att fokusera på här och nu..men jag har gjort upp några korta delmål inför de kommande två veckorna. Ett är att komma in till skolan på våren, andra antagningsbeskedet på onsdag. Men då detta är något jag inte kan påverka i dagsläget borde jag lägga det åt sidan. Prio två, tre, fyra  och fem är två grupparbete, en hemtenta, ämne till projektarbete och den där fbsbvskbkjsnvkj statistik tentan. Summan av summaron, jag kommer att tänka, andas och drömma statistik och metod i de kommande två veckorna. Helst ska jag leva också, tror det verkar överskattat i dagsläget. Svarar jag med någon konstig kommentar som innehåller någon variabel eller formel så vet ni varför. Så, vad var det nu jag skulle göra..statistik ja..men det är ju så mycket trevligare att söka på cateringsfirmor...
 
 
Vad jag har ätit till middag den senaste veckan varje dag, MUMS! Var inte oroliga..jag har ätit minst tre portioner varje gång och avslutat med choklad.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback