Landet för längesedan

Hej Bloggen,
Det var väldigt länge sedan. Nästan så jag knappt mindes lösenordet för att ta mig in här. Fick en liten blixtidé att jag skulle blogga lite, det kanske bara var någon fixidé för att för en kort stund slippa allt vad som heter med kapitalbinding hit och dit. Om jag skulle blogga på nytt skulle jag behöva något fräsht. Så fräsht det känns att gå ut från duschen, inte för att jag ofta får den känslan men ändå. Jag behöver ett nytt namn och ett nytt lyft till denna blogg. Vi får väl se om det händer och isf när det händer. Men att skriva, det saknar jag. Det skulle vara kul att skriva i bämerkelsen att man kan gå tillbaka och kolla. Eftersom jag har lagt dagboken på hyllan, alldeles för ångestladdat, så kanske jag borde starta mig en ny blogg. Kanske, kanske inte. 
 
Jag har äntligen beställt min klänning! Eller klänningar eftersom jag ligger mittemellan två storlekar..så antingen får jag väl se ut som en uppstoppad korv eller som en fladdermus. Känner att det är win win i vilket fall så att... Hoppas bara på att den inte är genomskinlig! Om den skulle vara så genomskinlig som på bilden är det illa. Men jag tänker att bilden har ett särskilt ljus..ee..mm..just de! I will hope for the best!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback